Nákupní košík
položek: 0
celkem: 0 Kč

user
0 Kč

user
VÁŠ ÚČET

zahradní potřeby

Všeobecné obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Provozovatel internetového portálu

Josef Vystavěl
K. Čapka 779
Jevíčko 569 43
ČR
IČ: 66282080
DIČ: CZ5902231698

1) O registraci

Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Zahrado a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Zahrado, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.

V květnu 2018 vstoupilo v platnost nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR), které zvyšuje ochranu osobních údajů všech obyvatel Evropské unie. Ochrana osobních údajů je naší prioritou a na závěr obchodních podmímek uvádíme informace související s nařízením GDPR.

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně pětkrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: zahrado@zahrado.cz, nebo na uvedené pevné adrese.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání. Obvyklá doba dodání je 3-10 dnů.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Osobní odběr

Objednávky lze vyzvedávat "Po-Pá 7-18 hod.", mimo tuto dobu po dohodě.

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou Geis.
Přepravné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 160,- Kč (do 40 kg) na dobírku nebo 140,- Kč (do 40 kg) při platbě předem. Ceny jsou včetně DPH.
U některých obzvláště neskladných, těžkých (více než 40kg), nadrozměrných (delší než 2 m) nebo jinak špatně přepravitelných výrobků bude cena přepravy řešena individuálně. 
Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

4) Záruka

V balíku vždy najdete dodací list. Faktura bude doručena e-mailem. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. V takovém případě se poštovné hradí za každý balík zvlášť. Zboží dodáváme výhradně v rámci České republiky, přepravu nezajišťujeme do zahraničí, a to ani na Slovensko.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.

9) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

10) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš e-shop Zahrado

Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014, aktualizované dne 3.9.2018 a platí do odvolání. Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

INFORMACE O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

1. Firma Josef Vystavěl, K. Čapka 779, 569 43 Jevíčko, IČO 6282080 prohlašuje, že v souladu se zněním nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27.4.2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále „GDPR“), vystupuje jako správce osobních údajů. Tímto informuje své zákazníky o tom, že v souladu s GDPR bude zpracovávat osobní údaje poskytnuté zákazníkem na základě smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací (dále smlouva“), dále údaje ze vzájemné komunikace smluvních stran a dále provozní a lokalizační údaje, jak společnosti ukládá zákon o elektronických komunikacích. Osobní údaje jsou společností zpracovávány za účelem plnění smlouvy a výkonu práv z ní plynoucích. Společnost bude uvedené osobní údaje zpracovávat po nezbytně dlouhou dobu pro účely plnění smlouvy, nároků z ní plynoucích, pro účely plnění povinností dle obecně závazných právních předpisů a oprávněný zájem společnosti, spočívající v získání a uchování skutečností, z nichž se podává řádné plnění smlouvy a povinností dle obecně závazných právních předpisů.
 
2. Mezi příjemce osobních údajů, kterým společnost osobní údaje poskytuje, patří s ohledem na povinnosti společnosti uložené obecně závaznými právními předpisy i orgány veřejné moci, a to zejména správní, soudní, či jiné veřejné orgány.
 
3. Společnost dále spolupracuje s dalšími dodavateli služeb elektronických komunikací a jejich služby společnost svým zákazníkům přeprodává na základě řádně uzavřených smluv se zohledněním ochrany osobních údajů zákazníků. Tyto subjekty vystupují jako zpracovatelé osobních údajů a budou dodržovat srovnatelná pravidla a zásady ochrany osobních údajů, jako dodržuje společnost. Společnost zaručuje předávání osobních údajů všem výše uvedeným subjektům v minimálním možném rozsahu a při maximálním šetření práv zákazníka (subjektu údajů) v souladu s GDPR.

4. Zákazník má jako subjekt údajů následující práva:

Právo na přístup k osobním údajům – zákazník společnosti má právo požádat o potvrzení, zda jeho osobní údaje skutečně zpracovává, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a ke stanoveným informacím. Společnost v takovém případě poskytne zákazníkovi kopii zpracovávaných osobních údajů.

Právo na výmaz („právo být zapomenut“) – zákazník má právo, aby společnost bez zbytečného odkladu vymazala jeho osobní údaje, pokud je dán některý z důvodů stanovených právním předpisem. Zejména pokud udělený Souhlas ke zpracování osobních údajů zákazník odvolá. V určitých případech však není společnost povinna a ani oprávněna této žádosti vyhovět, zejména kdyby zpracování osobních údajů bylo nezbytné pro splnění právní povinnosti společnosti.

Právo na omezení zpracování – zákazník má právo na to, aby společnost omezila zpracování jeho osobních údajů, pokud je dán některý z důvodů stanovených právním předpisem. Např. z důvodu nepřesnosti zpracovávaných osobních údajů či protiprávnosti jejich zpracování.

Právo na přenositelnost údajů – pokud zákazník poskytl společnosti své osobní údaje, zpracování takových osobních údajů je založeno na jeho souhlasu nebo je realizováno za účelem plnění smlouvy a provádí se automatizovaně, má zákazník právo tyto osobní údaje od společnosti získat ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a předat je jinému správci. Zákazník také může společnost požádat, aby tyto jeho osobní údaje předala přímo jinému správci.

Právo na opravu – zákazník má právo, aby společnost bez zbytečného odkladu opravila nepřesné osobní údaje, které o něm zpracovává. Má také právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.

Právo vznést námitku a odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů – viz bod II. Kodexu.

Právo podat stížnost – zákazník má právo podat stížnost společnosti nebo     u dozorového úřadu, tj. Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

newsletters
Zasílání novinek